Mijn huis!

25 augustus 2023 - Kingston, Canada

Hoi allemaal! Leuk dat jullie mijn tijd in Canada op deze manier willen volgen :) Ik zal proberen een beetje regelmatig deze blog bij te houden met mijn avonturen.

Na 2,5 uur in de auto naar Schiphol (met een leuke tussenstop in Emmeloord ;)), 7 uur vliegen, een overnachting in Montréal en een treinreis van 3 uur was ik dan eindelijk in Kingston aangekomen! Meteen een hele aardige taxichauffeur gehad die me naar mijn huis voor de komende 4 maanden heeft gebracht. Daar ontmoette ik mijn huisbaas, een erg leuke Brit (denk ik) die een tijd geleden naar Canada is verhuisd. (Leuk om te weten, hij heeft ooit met zijn vrouw een jaar lang in Nederland doorgebracht en heeft toen ook een aardige tijd met zijn boot bij Harlingen gelegen!) Alles ziet er echt super uit hier, mijn kamer is nog groter dan in Rotterdam. Ook zit ik dicht bij het centrum en de winkels. En we hebben zelfs een tuin!! Mooier kan het haast niet :) Ik woon met nog 5 andere mensen samen, waarvan er eentje al in huis is. Hij is Canadees en erg aardig. Ik moest aan het begin wel even wennen, maar na m'n koffers uitgepakt te hebben, was dat alweer heel anders. Ik ga me hier wel thuis voelen!